مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک :

 

تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

 

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است. در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است.

 

 

 

 از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد. اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است.

 

 

 

 

بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايی مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

 

نمونه پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

 الوندی و کریمی (1388) در مقاله‌ای تحت عنوان «بررسی مقایسه‌ای مدیریت ارتباط با مشتریان سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت» به بررسی چگونگی انجام فرایند CRM در سه بانک ایرانی کشاورزی، ملت و پاسیان پرداخته است. بررسی مقایسه‌ای با رویکرد سوئیفت نشان می‌دهد که هر سه بانک اهمیت CRM را به خوبی دریافته‌اند، تعریف یکسانی از آن دارند، فرایندهای خود  را بر آن متمرکز نموده‌اند و بخش مرتبط با امور مشتریان و بازاریابی در ساختار سازمانی بانکهای مورد مطالعه وجود دارد. اما در هر بانک عنوان، پیکربندی و جایگاه این بخش تا حدودی متفاوت از دو بانک دیگر می‌باشد.

 

 

 اميري (1388) در تحقيقي با عنوان «کيفيت خدمات مديريت ارتباط با مشتري و تدوين برنامة بهينة مديريت ارتباط با مشتري در نظام بانکداري» با استفاده از تکنيک تاپسيس به تجزيه و تحليل متغيرها پرداخته و به اين نتيجه رسشيد که عملکرد بانک تجارت در ابعاد و مؤلفه‌هاي مختلف مديريت ارتباط با مشتري مطلوب نمي‌باشد. در نهايت با استفاده از نتايج اين پژوهش، برنامة بهينه مديريت ارتباط با مشتري در بانک تجارت شيراز تدوين و اراية  گرديده است.
 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

-1- مقدمه    13
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

منابع
 

 

 

 

  • حاکمیت شرکتی و تاثیر آن بر توسعه و گسترش بازار سرمایه

    حاکمیت شرکتی و تاثیر آن بر توسعه و گسترش بازار سرمایه توسعه و گسترش بازار سرمایه پایان نامه توسعه بازار سرمایه پایان نامه حاکمیت شرکتی چارچوب نظری حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی در ایران حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی شرکت ها…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تصویر ذهنی از خدا

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تصویر ذهنی از خدا مبانی نظری تصویر ذهنی از خدا دانلود مبانی نظری تصویر ذهنی از خدا پیشینه تحقیق تصویر ذهنی از خدا ادبیات نظری تصویر ذهنی از خدا فصل دوم پایان نامه تصویر ذهنی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساماندهی اسکان غیررسمی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساماندهی اسکان غیررسمی کلمات کلیدی : پیشینه تحقیق اسکان غیررسمی مبانی نظری اسکان غیررسمی مبانی نظری ساماندهی اسکان غیررسمی فصل دوم پایان نامه ساماندهی اسکان غیررسمی دانلود مبانی نظری ساماندهی اسکان غیررسمی پیشینه تحقیق ساماندهی…

  • ملاک ها و سبب شناسی اختلالات رفتاری در کودکان

    ملاک ها و سبب شناسی اختلالات رفتاری در کودکان کلمات کلیدی : اختلالات رفتاری در کودکان و نوجوانان تشخیص اختلالات رفتاری در کودکان علل اختلالات رفتاری در کودکان تعریف اختلالات رفتاری در کودکان تحقیق در مورد اختلالات رفتاری کودکان پایان…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تمرکز مالکیت

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تمرکز مالکیت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرکز مالکیت مبانی نظری تمرکز مالکیت پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت پیشینه داخلی تمرکز مالکیت پیشینه خارجی تمرکز مالکیت پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت پیشینه نظری…

  • عدم تعیین ثمن در بیع در فقه و حقوق

    عدم تعیین ثمن در بیع در فقه و حقوق ثمن در عقد بیع عقد بیع با ثمن شناور پایان نامه بیع با ثمن شناور عدم تعیین ثمن در بیع اعتبار بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور در…

  • منع تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی و باغی

    منع تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی و باغی حفظ كاربری اراضی زارعی و باغها منع تفکیک اراضی کشاورزی و باغی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها منع تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP مبانی نظری عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP مبانی نظری عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP دانلود مبانی نظری پیاده سازی موفق ERP پیشینه تحقیق پیاده سازی موفق ERP…

  • مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان وضعیت سیاسی لبنان از گذشته تا بحال

    مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان وضعیت سیاسی لبنان از گذشته تا بحال حزب الله قطعنامه 425 وضعیت سیاسی لبنان حزب الله در نظام سیاسی لبنان دانلود مقاله رشته علوم سیاسی با عنوان وضعیت سیاسی لبنان از گذشته تا بحال…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مطبوعات و مسوولیت کیفری در مطبوعات

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق با عنوان مطبوعات و مسوولیت کیفری در مطبوعات مطبوعات مطبوعات در ایران جرایم مطبوعاتی مسوولیت کیفری در مطبوعات نحوه دادرسی در دادگاههای مطبوعاتی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق مطبوعات و مسوولیت کیفری…

  • پاورپوینت تعلیم و تربیت در اسلام (مسأله عادت)

    پاورپوینت تعلیم و تربیت در اسلام (مسأله عادت) کلمات کلیدی : پاورپوینت مسأله عادت مسأله عادت ( ویژه ارائه کلاسی درس تعلیم و تربیت در اسلام) نقد نظریه عادت اقسام عادت عادات فعلی و عادات انفعالی تعلیم و تربیت در…

  • جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس

    جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران رابطه مدیریت دانش و تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها هدف از پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان اموزش پرورش پایان نامه…

  • پروپوزال پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها

    پروپوزال پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها کلمات کلیدی : پروپوزال مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت دانش نمونه پروپوزال مدیریت دانش دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال در مورد مديريت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه پروپوزال استقرار…

  • پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP

    پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پرسشنامه erp پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp پرسشنامه ارزیابی آمادگی سازمان برای پیاده سازی ERP پرسشنامه ارزیابی پیاده سازی erp در سازمان های دولتی پرسشنامه برنامه ریزی منابع سازمانی پرسشنامه عوامل حیاتی…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی و رابطه آن با عملکرد

    پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی و رابطه آن با عملکرد پرسشنامه رضایت شغلی پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی پرسشنامه رابطه رضایت شغلی با عملکرد رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی و رابطه…

  • مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان صورخیال در قصاید خاقانی شروانی

    مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان صورخیال در قصاید خاقانی شروانی مقاله رشته ادبیات فارسی با عنوان صورخیال در قصاید خاقانی شروانی رشته ادبیات فارسی ادبیات فارسی خاقانی استعاره تشبیه کنایه مجاز همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه…

  • مطالعه و مقایسه راههای هیدرولیکی برآورد بار رسوبی رودخانه ها در ایران

    مطالعه و مقایسه راههای هیدرولیکی برآورد بار رسوبی رودخانه ها در ایران بار رسوبی برآورد بار رسوبی رودخانه ها راههای هیدرولیکی برآورد بار رسوبی ﺑﺮآورد ﻫﯿﺪروﻟﯿﮑﯽ ﺑﺎر رﺳﻮﺑﯽ در رودﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ارزیابی روشهای هیدرولیکی محاسبه بار رسوبی رودخانه ها نشان…

  • اساس سنجش از دور و تفسیر تصاویر ماهواره ای

    اساس سنجش از دور و تفسیر تصاویر ماهواره ای سنجش از دور تفسیر تصاویر ماهواره ای اصول سنجش از دور حوضه آبخیز رودخانه سقز تفسیر تصاویر ماهواره ای حوضه آبخیز رودخانه سقز حوضه آبخیز رودخانه سقز اساس سنجش از دور…

  • بازیافت گاز CO2 از خروجی نیروگاههای بخاری و استفاده از آن در فرایندهای صنعتی

    بازیافت گاز CO2 از خروجی نیروگاههای بخاری و استفاده از آن در فرایندهای صنعتی دانلود مقاله بازیافت گاز CO2 نیروگاههای بخاری فرایندهای صنعتی دانلود مقالات مهندسی شیمی دانلود مقاله بازیافت گاز CO2 از خروجی نیروگاههای بخاری دانلود مقاله استفاده از…

  • بررسی ابعاد و عناصر هوش سازمانی

    بررسی ابعاد و عناصر هوش سازمانی کلمات کلیدی : تعریف هوش سازمانی ابعاد هوش سازمانی عناصر هوش سازمانی پایان نامه هوش سازمانی تحقیق کامل هوش سازمانی مولفه های هوش سازمانی چیست اهمیت و ضرورت هوش سازمانی توانمندسازهای کلیدی هوش سازمانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ مبانی نظری اضطراب مرگ پیشینه اضطراب مرگ دانلود مبانی نظری اضطراب مرگ پیشینه تحقیق اضطراب مرگ ادبیات نظری اضطراب مرگ فصل دوم پایان نامه اضطراب مرگ مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ…

  • پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض تئوری بازی ها

    پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض تئوری بازی ها کلمات کلیدی : پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض تئوری بازی ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مبحث تجزیه وتحلیل تعارض (تئوری بازی ها) فصل9 کتاب اسکات به تعداد 47 اسلاید قابل ویرایش…

  • پاورپوینت پاسخ به وررزش استقامتی (سیستم قلبی عروقی)

    پاورپوینت پاسخ به وررزش استقامتی (سیستم قلبی عروقی) پاسخ به وررزش استقامتی سیستم قلبی عروقی پاورپوینت ورزش استقامتی پاورپوزنت قلب در ورزش استقامتی رفتن به سایت اصلی این عضو مخروطی شكل به صورت كیسه ای عضلانی تقریبا در وسط فضای…

  • پاورپوینت ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي و پيامدهاي حاصل از فرسايش آن

    پاورپوینت ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي و پيامدهاي حاصل از فرسايش آن کلمات کلیدی : پاورپوینت ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي و پيامدهاي حاصل از فرسايش آن ابعاد و كاركردهاي سرمايه‌ي اجتماعي تعريف سرمايه‌ي اجتماعي و اجزاي آن تاريخچه‌ي مفهوم…

  • تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی

    تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه خلاقیت سازمانی استقرار مدیریت دانش در نهادهای دانش محور پیاده سازی مدیریت دانش در نهادهای دانش محور مدیریت دانش در شرکتهای ایرانی رابطه مدیریت دانش و خلاقیت…

  • بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی

    بررسی مقایسه ای الگوهای تلفیقی جهت ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها با روش فازی ارزیابی عملکرد مالی شرکت ارزیابی عملکرد مالی سازمان ارزیابی عملکرد مالی شرکت ها معیارهای ارزیابی عملکرد مالی شرکتها ارزیابی عملکرد مالی با رویکرد فازی ارزیابی عملکرد…

  • پروپوزال ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده

    پروپوزال ارزیابی علل مختلف مرتبط با تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده کلمات کلیدی : رفتار باروری زوجین برنامه های تنظیم خانواده پروپوزال رفتار باروری زوجین نظریه های روانشناسی رفتار باروری زوجین تمایل زوجین به برنامه های تنظیم خانواده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت شغلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حمایت شغلی کلمات کلیدی : مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی مبانی نظری حمایت شغلی دانلود مبانی نظری حمایت شغلی پیشینه تحقیق حمایت شغلی دانلود پیشینه تحقیق حمایت شغلی پیشینه داخلی حمایت شغلی…

  • پروپوزال ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد

    پروپوزال ارائه الگوی مناسب استراتژیک تغییر و استفاده از آن برای افزایش عملکرد افزایش عملكرد تغییرات برنامه‌ریزی شده شركت‌های هواپیمائی برتر مدل یكپارچه تغییر سازمانی الگوی مناسب استراتژیك تغییر پروپوزال ارائه یك الگوی مناسب استراتژیك تغییر افزایش عملکرد با ارائه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان دانلود مبانی نظری خشونت علیه زنان پیشینه تحقیق خشونت علیه زنان ادبیات نظری خشونت علیه زنان فصل دوم پایان نامه خشونت علیه زنان مبانی نظری و پیشینه…