مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع چهاردهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

سیر تحول فناوری مدیریت ارتباط با مشتریان CRM

 
در طی چند سال اخیر، ئمتعاقب رشد انفجاری و روزافزون حوزه فعالیت های سازمانی و فناوری اطلاعات، سیستم های CRM نیز روزبه روز تکامل یافته و بر اساس مقتضیات، سازمان ها مسلح به قابلیت های جدید تر و متنوع تری شده اند. این موج از آنجا آغاز گردید که در اواخر دهه 1980 میلادی به تدریج فراگیرشدن سیستم های، برخی شرکت های نرم افزاری که به ارایه محصولات کاربردی سازمان ها (سیستم های برنامه ریزی تولید، اتوماسیون اداری و…) می پرداختند، به فکر خودکارسازی فرآیندهای مربوط به ارتباط با مشتریان افتاده و در این زمینه و بخش های مربوط به آن (بازاریابی، فروش و خدمات پشتیبانی) نسبت به ارایه یک راه حل نرم افزاری اقدام کنند(ناظمی، گرجی ،1391).در نمونه ها و نسل های اولیه این نرم افزارها، به استانداردسازی و خودکارکردن بخشی از فرآیندهای کاری در خصوص فروش و خدمات و پشتیبانی پرداخته بود. از جمله معروف ترین سیستم های نرم افزاری که بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده بودند، می توان به سبیل  و کایفای  اشاره نمود.

 

 

رفته رفته نرم افزارهای مذکور در بازار کارایی خود را ثابت کردند که نتیجه آن تثبیت موقعیت این سیستم ها بود. این محصولات، اغلب سازمان ها را ملزم می کردند تا روش های عملیاتی خود را با استفاده از ابزارها و روش های تعبیه شده در آنها تغییر دهند. این سیستم های اولیه که بر پایه معماری خدمت دهنده ـ خدمت گیرنده  بودند، در شبکه های داخلی سازمان ها استقرار یافته و سازمان ها و مشتریان را ملزم می-کردند تا با توجه به استانداردها و جریان های کاری تعریف شده در سیستم، فعالیت ها و روش های کاری خود را تغییر دهند. 

 

 

 

در ادامه برخی از ویژگی های این سیستم ها آورده شده است:
• ایجاد استانداردها، دستورالعمل ها و رویه های فروش و پشتیبانی و خدمات به مشتریان
• خودکارسازی جریان کارها و فعالیت ها در بخش های فروش و پشتیبانی، البته به صورت محدود و نه  به طور کامل.
• بنیان گذاری فرهنگ برخورد با این گونه سیستم ها در سازمان ها و در بین مدیران، همچنین تعدیل کردن مقاومت آنها در برابر پذیرش این گونه سیستم ها.
• هدایت سازمان به سوی کاربرد ابزارهای ساده ارتباط با مشتریان با سازمان (نظیر تلفن، نمابر و…)، همچنین بسترسازی ارتباط و ادغام آنها با سیستم های CRM

 

 

 

در همین زمان گروه های تحقیق و توسعه شرکت های مطرح نرم-افزاری در حال مطالعه جهت گسترش و بهبود سیستم های فوق بودند و نتیجه تلاش آنها ارایه محصولات پیچیده تر و تکامل -یافته تر با استفاده از بانک های اطلاعاتی و سیستم های عامل متنوع تر بود. قابل توجه است که در همه این محصولات رفته رفته توجه خاصی به قابلیت فراهم کردن اطلاعات مؤثر در تصمیم گیری مدیران لحاظ می شد.در سال های 1980 تا اوایل1990 میلادی با وجود محدودیت های متعدد، این سیستم ها توانستند موفقیت ها و جذابیت هایی را در بازار به دست آورند و پس از این سال ها به سوی توسعه کارکردی و عملیاتی خود، همچنین بخش بزرگ تری از فعالیت های سازمانی پیش رفتند. هم اکنون حساب های مالی مشتریان، اطلاعات بازاریابی و انبار، ارتباط با بانک های اطلاعاتی گوناگون و قابلیت های متعدد، دیگر مواردی است که در این سیستم ها به-عنوان ویژگی ها و قابلیت های پایه ای و اولیه لحاظ می شود.

 

 

 

علاوه بر مزیت هایی که نسل جدید سیستم های  CRM برای ارایه دهندگان و مشتریان این سیستم ها به همراه دارد، قابلیت استفاده از بانک های اطلاعاتی مشترک و وسیع-تر(نگهداری اطلاعات مشتریان و سازمان در یک بانک اطلاعات مرکزی و استفاده چند جانبه از آن) که از ورود چند باره اطلاعات و صرف هزینه های هنگفت نگهداری اطلاعات در بانک-های اطلاعاتی مختلف و جزیره ای جلوگیری می کند و یکپارچگی اطلاعات و گزارش گیری را به دنبال دارد، خود یک مزیت ایده ال محسوب می شود.عامل دیگری که در دهه1990 میلادی روند تکامل سیستم های  CRMرا تحت تأثیر قرار داد، ظهور و معرفی سیستم های برنامه-ریزی منابع انسانی(ERP)  و بانک های اطلاعاتی جدید بود.سیستم هایERP که امروزه موقعیت خود را در سازمان ها تثبیت کرده اند، ارتباط تنگاتنگی با سیستم های CRM دارند، به طوری که امروزه CRM را یکی از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر این سیستم ها  می دانند. 

 

 

روند این حرکت به گونه ای بوده که سیستم های این سیستم ها می دانند. روند این حرکت به    گونه ای  بوده که سیستم هایERP یا دارای بخش خاصی  در درون خود بنامد  CRMهستند، یا حداقل با یکی سیستم مجزای CRM، مرتبط  بوده و تبادل اطلاعات می کنند. امروزه در یک سازمان مدرن، اطلاعات مشتریان که از قسمت های مختلف CRM حاصل می-شود (مانند اطلاعات مربوط به حساب، اعتبار، انبار، کالا و…)، به قسمت های مرتبط در سیستم ERP (قسمت مالی حساب مشتریان، اعتبارات، انبار، تولید و…) انتقال یافته و از این طریق قسمت های مختلف این دو سیستم با یکدیگر در تعامل بوده و مکمل یکدیگر می شوند.لازم به ذکر است که در حال حاضر سیستم هایERP دارای حداقل کار کردها و قابلیت های یک CRM در درون خود هستند، لیکن سازمانی که با مشتریان بسیاری ارتباط داشته یا نقش ارتباط با مشتری در  بخش های بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی برای آن مهم است، اقدام به استقرار یک سیستم CRM مجزا (در راستای کسب قابلیت های بیشتر) اما مرتبط و سازگار باERP می کند.سیستم های اولیه CRM که در دهه های 1980و1990 میلادی رایج بودند، اگر چه موجب بهبود     فرآیند های سازمان در بخش های مختلف شده بودند، اما هنوز مسایل سازمان را به خوبی کنترل و مدیریت نمی کردند و قابلیت های مورد انتظار را پوشش نمی-داد. از این رو، در همین زمان بود که ارایه دهندگان CRM اقدام به توسعه دستاوردهای خود بر پایه قابلیت های اینترنت نمودند.

 

 

 

با آن که قابلیت های مبتنی بر شبکه و اینترنت، فرصت های زیادی را برای تأمین کنندگان این سیستم ها به ارمغان آورد، اما از طرف دیگر چالش هایی همچون تطابق و تغییر معماری نرم افزارها بر پایه قابلیت شبکه وب1 و یکپارچه سازی و ادغام این سیستم ها را در این سطح به دنبال داشت.رفته رفته معماری خدمت دهنده گیرنده جای خود را به معماری تحت وب2 بخشید و در سازمان ها رواج یافت که از جمله مزایای آن می توان به فراهم نمودن بستر های ارتباطی متنوع، انتقال اطلاعات از روش های مختلف، با سرعت و امنیت بالا و از هر محل جغرافیایی اشاره نمود.با ظهور شبکه ها و آگاهی سازمان ها از مزایای نرم-افزارهای مبتنی بر وب، تحولی بنیادینی در ساختار این گونه از نرم افزارها به وجود آمد. در نتیجه آن، ناگهان قواعد استفاده از فناوری به طور اساسی تغییر کرد. به این صورت که تا آن زمان،  CRMابزاری جهت بهبود فعالیت های محیط داخلی سازمان بود، اما ناگهان با استفاده از قابلیت های مذکور، تبدیل به فضایی شد کهبه خدمت گیرندگان محیط بیرونی سازمان اجازه    می داد تا در زمینه خرید و جستجوی اقلام اطلاعاتی یا محصول در اینترنت و ایجاد ارتباط با سازمان و افراد دیگر، تسهیلات بهتری در اختیار داشته باشند. در این هنگام بود که سازمان ها دیگر نمی توانستند از مزایای CRM تحت وب چشم پوشی کنند و به سمت آن هجوم آوردند.

 

 

همان طور که اشاره شد، امکان انتقال اطلاعات از راه های مختلف، یکی از ویژگی های سیستم های تحت وب است که باعث محبوبیت آنها شده است. با این رویکرد ابزارها و راه های ارتباطی، کلید هرگونه ارتباط موفقیت آمیز با مشتریان هستند که از جمله آنها می توان به: محیط گفتگو، پست الکترونیک، صفحات وب، فایل های صوتی و… اشاره کرد که به دنبال کاربرد آنها، مزایای توسعه فعالیت ها و ارتقای بهره وری سازمانی را شاهدیم. این ابزارها و راه های ارتباطی به نوبه خود باعث می شوند تا ارتباطات در سطوح و اشکال مختلفی همچون: ارتباط سازمان با سازمان (B2B )، سازمان با دولت و بالعکس (G2B/B2G )، سازمان با مشتری و بالعکس (C2B/B2C )، مشتری با مشتری (C2C ) میسر شود.
کاربرد این ابزارها و بسترهای ارتباطی، منجر به کاهش چشمگیر هزینه ها وکمک به بهبود فرآیند های سازمانی و تکامل ابعاد اطلاعات در سازمان می شود و در نهایت کلیه موارد فوق منجر به تسریع و تسهیل در چرخه بازاریابی، فروش و خدمات و پشتیبانی در سازمان خواهد شد.
 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • بررسی نظریه ها و سبکهای فرزندپروری

    بررسی نظریه ها و سبکهای فرزندپروری سبکهای فرزندپروری مقاله سبک های فرزند پروری مقاله در مورد شیوه های فرزند پروری پایان نامه سبک های فرزند پروری انواع سبک های فرزندپروری سبکهای فرزند پروری بامریند نظریه های فرزندپروری رفتن به سایت…

  • بررسی طبقه بندی علم اخلاق و تئوری ها و مکاتب آن 

    بررسی طبقه بندی علم اخلاق و تئوری ها و مکاتب آن  تبیین نظام اخلاقی انواع نظام های اخلاقی شیوه تبیین نظام اخلاقی تئوری‌ها و مکاتب اخلاق طبقه‌بندی علم اخلاق تعریف اصطلاحی اخلاق علم اخلاق از دیدگاه اندیشمندان اسلامی علم اخلاق…

  • پاورپوینت با موضوع هویت برند

    پاورپوینت با موضوع هویت برند دانلود رایگان پاورپوینت هویت برند پاورپوینت هویت برند هویت برند مفهوم برند، لوگو و هویت برند مدیریت کارا و مناسب برند ابعاد هویت برند حوزه های تاثیر گذاری برند سهم برند قوی و کارا سهم…

  • پاورپوینت كسب و كار خانوادگي

    پاورپوینت كسب و كار خانوادگي دانلود رایگان پاورپوینت كسب و كارخانوادگي پاورپوینت كسب و كارخانوادگي كسب و كارخانوادگي تعریف کسب و کار خانوادگی تشریح کسب و کار خانوادگی مدل های مطالعه کسب و کار خانوادگی ابعاد تشکیل دهنده کسب و…

  • پیشینه و نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی و لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری

    پیشینه و نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی و لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری اخلاق رسانه ای اصول اخلاق حرفه‏ای آیین نامه های اخلاقی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات…

  • پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی با عنوان لایحه قضازدایی و حذف برخی عنوان‌های مجرمانه از قانون

    پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی با عنوان لایحه قضازدایی و حذف برخی عنوان‌های مجرمانه از قانون جرم مجرم مجازات حقوق کیفری سیاست جنائی لایحه قضازدایی جزا و جرم‌شناسی عوامل توجیهی قضازدائی دانلود پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته حقوق…

  • مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار

    مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار جهانی شدن مدیریت آشوب جهانی شدن كسب و كار دانلود مقاله مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پرسشنامه الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل

    پرسشنامه الگوی رضایت شغلی بر مبنا فرسودگی شغلی در زنان شاغل کلمات کلیدی : پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ دانلود پرسشنامه فرسودگی شغلی مزلاچ پرسشنامه تعارض کار و خانواده پرسشنامه تعارض کار-خانواده کارلسون دانلود پرسشنامه تعارض کار-خانواده کارلسون پرسشنامه رضایت شغلی…

  • پایان نامه رشته کشاورزی با عنوان تاریخچه، نامگذاری، و اهمیت اقتصادی گندم

    پایان نامه رشته کشاورزی با عنوان تاریخچه، نامگذاری، و اهمیت اقتصادی گندم گندم بیماری‌های گندم اهمیت اقتصادی گندم سطح زیر كشت گندم دانلود پایان نامه رشته کشاورزی با عنوان تاریخچه، نامگذاری، و اهمیت اقتصادی گندم سیستم همکاری در فروش فایل…

  • مبانی فقهی مسئولیت پزشکان

    مبانی فقهی مسئولیت پزشکان مسئولیت کیفری پزشکان مسئولیت جزایی پزشک مسئولیت پزشک مباشر ضمان طبیب غيرمباشر حالات و فروض مسئولیت پزشکان مبانی مسؤولیت پزشک از دیدگاه فقهای اسلام پایان نامه مسئولیت پزشکان پایان نامه مبانی فقهی مسئولیت پزشکان رفتن به…

  • ازدواج با شهروندان خارجی در حقوق ایران و رویه قضایی

    ازدواج با شهروندان خارجی در حقوق ایران و رویه قضایی کلمات کلیدی : ازدواج با اتباع بیگانه آثار ازدواج با تبعه بیگانه ازدواج با اتباع بیگانه در ایران ازدواج با اتباع خارجی در ایران شرایط ازدواج با اتباع خارجی در…

  • پایان نامه کارشناسی ادبیات،علوم اجتماعی و جامعه شناسی با عنوان تاملی بر جامعه شناسی مفاهیم و مضامین ادب فارسی در اندیشه‌های عطار نیشابوری

    پایان نامه کارشناسی ادبیات،علوم اجتماعی و جامعه شناسی با عنوان تاملی بر جامعه شناسی مفاهیم و مضامین ادب فارسی در اندیشه‌های عطار نیشابوری ادب فارسی كتاب سیمای جامعه اندیشه های عطار نیشابوری تاملی بر جامعه شناسی مفاهیم و مضامین ادب…

  • سبک رهبری مدیران بیمارستانی از نظر کارکنان و ارتباط آن با شاخص ‌های بیمارستانی

    سبک رهبری مدیران بیمارستانی از نظر کارکنان و ارتباط آن با شاخص ‌های بیمارستانی سبک رهبری شاخص بیمارستانی سبک رهبری مدیران سبک رهبری مدیران بیمارستانی سبک رهبری مدیران بیمارستانی از نظر کارکنان و ارتباط آن با شاخص ‌های بیمارستانی دانلود…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد شرکت های تعاونی با تحلیل پوششی داده ها…

  • پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی

    پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی پاورپوینت مدیریت هزینه و هزینه یابی مدیریت هزینه و هزینه یابی تحقیق مدیریت هزینه و هزینه یابی هزینه یابی (بهایابی) هدف اصول زیر بنایی هزینه یابی مراحل فرآیند هزینه یابی مراحل فرآیند هزینه یابی…

  • علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت

    علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت ارزش ویژه برند عوامل موثر بر ارزش ویژه برند ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت پایان نامه ارزش ویژه برند خدمات…

  • پاورپوینت بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی

    پاورپوینت بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی پاورپوینت بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی مقاله بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی تحلیل بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی بررسی موقعیت محل در فاز تصادفی موقعیت محل در فاز تصادفی شرح…

  • بررسی نظریه های سلامت روانی،شیوه های فرزند پروری و اختلالات رفتاری کودکان

    بررسی نظریه های سلامت روانی،شیوه های فرزند پروری و اختلالات رفتاری کودکان نظریه های سلامت روانی نظریه های شیوه های فرزند پروری نظریه های اختلالات رفتاری کودکان پایان نامه نظریه های سلامت روانی پایان نامه نظریه های شیوه های فرزند…

  • پرسشنامه مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر

    پرسشنامه مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه تاکتیکهای تعارض پرسشنامه حل تعارض پدر و مادر مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه حل تعارض والدین مقیاس تاکتیک…

  • تبیین و مقایسه قتل در حكم شبه عمد با انواع قتل در فقه و قوانین جزایی ایران

    تبیین و مقایسه قتل در حكم شبه عمد با انواع قتل در فقه و قوانین جزایی ایران قتل در حكم شبه عمد انواع قتل در فقه امامیه انواع قتل در قانون مجازات اسلامی قتل در حكم شبه عمد در قانون…

  • ارکان اقدامات تامینی و تربیتی و بررسی شرایط اجرای آن

    ارکان اقدامات تامینی و تربیتی و بررسی شرایط اجرای آن اقدامات تامینی و تربیتی اقدامات تامینی و تربیتی اطفال و نوجوانان تحقیق در مورد اقدامات تامینی و تربیتی ماهیت اقدامات تامینی و تربیتی اقدامات تامینی و تربیتی از دیدگاه اسلام…

  • مقاله ترجمه شده رشته کامپیوتر با عنوان مهندسی مجدد نرم افزاری فرایند کسب و کار در بهداشت و درمان در ارتباط با سیستم های ‏اطلاعاتی سلامت

    مقاله ترجمه شده رشته کامپیوتر با عنوان مهندسی مجدد نرم افزاری فرایند کسب و کار در بهداشت و درمان در ارتباط با سیستم های ‏اطلاعاتی سلامت همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروشگاه ساز فایل مقاله ترجمه شده دانلود…

  • بررسی مشخصه های بتن پلاستیک و روشهای انجام دیواره آب بند آن

    بررسی مشخصه های بتن پلاستیک و روشهای انجام دیواره آب بند آن دانلود پایان نامه بتن پلاستیک دیواره آب بند سد روشهای اجرایی دیواره آب بند مزایا و مشخصه های بتن پلاستیک بررسی مشخصه های بتن پلاستیک و روشهای انجام…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه ای محقق ساخته با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه ای محقق ساخته با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه اخلاق حرفه ای پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران پرسشنامه اخلاق حرفه ای کارکنان دانلود پرسشنامه اخلاق حرفه ای پرسشنامه سنجش اخلاق حرفه ا دانلود…

  • مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران

    مبانی نظری تاثیر تحولات جامعه سوریه و جابجایی در ارکان قدرت بر دگرگونی در ژئوپلیتیک شیعه و تاثیر بر منافع ملی ایران کلمات کلیدی : مبانی نظری بحران سوریه مبانی نظری در مورد سوریه نقش ایران در بحران سوریه جابجایی…

  • پاورپوینت بررسی سقف های سبک

    پاورپوینت بررسی سقف های سبک پاورپوینت بررسی سقف های سبک بررسی سقف های سبک تحقیق بررسی سقف های سبک مقاله بررسی سقف های سبک سقف تیرچه و بلوک سقف کرومیت سقف‌های کاذب رفتن به سایت اصلی عنوان: پاورپوینت بررسی سقف…

  • تبیین رویکرد ایرانی اسلامی جهت شکل گیری سیاست های زیست محیطی

    تبیین رویکرد ایرانی اسلامی جهت شکل گیری سیاست های زیست محیطی حقوق محيط زيست در اسلام خط مشی گذاری زیست محیطی سوابق زيست‌محيطي ایران تبيين رويکرد اسلام به موضوع محيط زيست ويژگيهاي خاص زيست محيطي ايران رويکرد اسلامي ايراني به…

  • حذف یونهای فلزی کادمیوم و سرب از محلول های آبی با جاذب نانوحفره SBA-15 اصلاح شده

    حذف یونهای فلزی کادمیوم و سرب از محلول های آبی با جاذب نانوحفره SBA-15 اصلاح شده حذف فلزات سنگین از محلول‌های آبی روش های حذف فلزات سنگین انواع روش های حذف فلزات سنگین دانلود پایان نامه حذف فلزات سنگین روش…

  • معرفی کامل نیروگاه گازی ری

    معرفی کامل نیروگاه گازی ری تولید برق نیروگاه گازی نیروگاه گازی ری دانلود پایان نامه مهندسی برق دانلود پایان نامه برق معرفی کامل نیروگاه گازی ری دانلود پروژه نیروگاه گازی دانلود پروژه نیروگاه گازی ری رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی

    مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی ادبیات و مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی عملکرد مالی دانلود پیشینه تحقیق مدلهای ارزیابی عملکرد مالی دانلود مبانی نظری مدلهای ارزیابی عملکرد مالی…