پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

کلمات کلیدی :

پاورپوینت توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده
پاورپوینت توسعه محصولات جدید
پاورپوینت و تحلیل رفتار مصرف کننده
تحقیق توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده
عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده
نقش های افراد در تصمیم خرید
مراحل فرآیند تصمیم خرید
مراحل فرآیند بازاریابی
عوامل موثر بر فرآیند بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده، در قالب ppt و در 197 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

مدل رفتار خریدار

عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده

عوامل فرهنگی مؤثر در رفتار مصرف کننده

عوامل عوامل اجتماعی مؤثر در رفتار مصرف کننده
عوامل خصوصیات فردی مؤثر در رفتار مصرف کننده

عوامل روانی مؤثر در رفتار مصرف کننده
نقش های افراد در تصمیم خرید

مراحل فرآیند تصمیم خرید

فرآیند تصمیم گیری درباره خرید کالاهای جدید

طبقه بندی قبول کنندگان کالای جدید بر اساس زمان

تأثیر ویژگی های کالا بر سرعت پذیرش آن

مراحل  فرآیند بازاریابی

عوامل موثر بر فرآیند بازاریابی

چگونگی انتخاب مصرف کننده نهایی

آمیخته های بازاریابی(marketing mix)

محصول

قیمت

استراتژی قیمت

انواع فروشگاه ها

شبکه توزیع کالا

سیاست های تشویقی

تبلیغات

تبلیغات پیشبرد فروش

سازماندهی فعالیت های بازاریابی

اهداف بازاريابي

عوامل مورد نیاز برای تشکیل بازار

اندازه بازار

نمودار سیر تکاملی بازارها

اجزاء تشكيل دهنده بازاريابي

ابعاد گوناگون بازاریابی

حالات تقاضا و وظایف مدیر بازاریابی

انواع یا شیوه های بازاریابی

بازاریابی تبدیلی

وظیفه بازاریابان در بازاریابی تبدیلی

بازاریابی ترغیبی (انگیزشی)

وظیفه بازاریابان در بازاریابی انگیزشی

بازاریابی توسعه ای

وظیفه بازاریابان در بازاریابی توسعه ای

بازاریابی احیایی (مجدد)

بازاریابی تعدیلی(همزمانی)

بازاریابی محافظتی

بازاریابی تضعیفی(عدم بازاریابی/وارونه

بازاریابی مقابله ای

سیستم بازار

اجزای بازار

ویژگی اجزای بازار

دیدگاه های مختلف برای تقسیم بازار

انواع بازارها از نظر فعالیت

انواع بازارهای سازمانی

بازار صنعتی

بازار دولتی

بازار واسطه

انواع بازارهای اقتصادی

مشخصات بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاری

بازار انحصار چند جانبه

جدیدترین تقسیم بندی از بازارها

نمودار رابطه شرکت با بازار

تجزیه و تحلیل محیط

محیط بازاریابی

محیط شناسی

انواع عکس العمل در برابر محیط بازاریابی

واکنش انفعالی

واکنش فعال

سازمان و محيط

تقسیم بندی دیگر از محیط بازاریابی

محیط خرد

عوامل اثر گذار بر شرکت در محیط خرد

محیط داخلی مؤسسه

نمودار نحوه ارتباط بخش بازاریابی با سایر بخش ها

تأمین کنندگان مواد اولیه

واسطه های بازاریابی

نمودار عوامل اصلی محیط کلان مؤسسه

نیروهای جمعیت شناختی

نیروهای اقتصادی

نیروهای طبیعی

نیروهای تکنولوژیکی

نیروهای سیاسی

دلایل تنظیم قوانین مربوط به تجارت

نیروهای فرهنگی

انواع بازارها از ديدگاه مختلف
انواع بازارها از نظر فعاليت

انواع بازارهاي سازماني

انواع بازار اقتصادي

بازار رقابت کامل

بازار انحصار کامل

بازار رقابت انحصاري

بازار انحصار چند جانبه

انواع بازار از ديدگاه فيليپ کاتلر و گري آرمسترانگ

تجزيه و تحليل محيط

محيط بازاريابي

عکس العمل ها در محيط بازاريابي

تقسيم بازار و تعيين بازار هدف

دلايل عدم ارضاي تمامي نيازهاي خريداران توسط يک موسسه

مزاياي تقسيم بازار

سير تکاملي تقسيم بازار

بازاريابي انبوه يا يکنواخت

بازاريابي تفکيکي يا تنوع کالا

بازاريابي متمرکز يا هدفدار

عوامل موثر در تقسيم بندي بهينه بازار

سه استراتژي تعيين بازار هدف

استراتژي بازارهاي يکسان (غير تفکيکي)

استراتژي بازاريابي متفاوت (تفکيکي)

استراتژي بازاريابي متمرکز (تمرکزي)

عوامل موثر بر انتخاب استراتژي  بازاريابي

نيازها و رفتار خريداران

خريداران، مديران واقعي

مشتري شيفته و رشد سازماني

شناسايي و ارضاي نيازها

بازاريابي واکنشي

بازاريابي پيش بين

بازاريابي نياز آفرين

سلسله مراتب نيازها در بازارهاي توسعه نيافته

سلسله مراتب نيازها در بازارهاي  نيمه توسعه يافته

سلسله مراتب نيازها در بازارهاي توسعه يافته

فرايند رفتار مصرف کننده

عوامل فردي موثر در رفتار خريداران

عمر محصول      

منحنی عمر کالا       

ویژگیهای مرحله معرفی       

ویژگیهای مرحله رشد       

ویژگیهای مرحله بلوغ        

ویژگیهای مرحله افول        

روش مقابله با مرحله افول       

نمونه راههای جلوگیری از سقوط منحنی
 فروش و سود       

توسعه محصول جدید شرکتهای پیشتاز چگونه پیشتاز می‏شوند؟

انتخاب مدیر محصول
برنامه‏ریزی کار راهه شغلی

ارزشیابی و تشویق

بررسی کلیه ایده‏ها

حضور فعال و حمایت مدیریت

غربال کردن ایده‏ها

کنترل و انعطاف‏پذیری

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان ” توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده”  می باشد که در حجم 197 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی توسط دانشجویان رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

  • نگرشی به روش تحلیلی SWOT

    نگرشی به روش تحلیلی SWOT تحلیل SWOT ماتریس سوآت برنامه‌ریزی استراتژیک نگرشی به روش تحلیلی SWOT مراحل انجام آنالیز SWOT ترکیب تحلیل SWOT با کارت امیتازات متوازن کاربرد تحلیلSWOT در سطح کشور نمایش ماتریس‌های مورد استفاده در روش تحلیل SWOT…

  • رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانک پارسیان

    رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانک پارسیان ریسک اعتباری اعتبار سنجی شبکه عصبی GMDH رگرسیون لاجیت وپروبیت دانلود مقالات كارشناسی ارشد رشته اقتصاد رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانک پارسیان دانلود مقالات كارشناسی ارشد اقتصاد دانلود مقالات ارشد اقتصاد دانلود…

  • مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

    مقاله بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران پایان نامه رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی مدیریت دانش…

  • نحوه حقوق و دستمزد بیمارستان لقمان حکیم

    نحوه حقوق و دستمزد بیمارستان لقمان حکیم حسابرسی حقوق و دستمزد طبقه بندی هزینه ها دانلود نحوه حقوق و دستمزد بیمارستان لقمان حکیم هزینه های پرسنلی هزینه های اداری هزینه های سرمایه های پرداخت های انتقالی همکاری در فروش فایل…

  • ماهیت و تبیین عقد بیع و شرایط دین مورد معامله

    ماهیت و تبیین عقد بیع و شرایط دین مورد معامله ماهیت عقد بیع شرایط دین مورد معامله شناخت عقد بیع بیع در قرآن امكان دین بودن مبیع دانلود پایان نامه عقد بیع رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته…

  • بررسی برنامه نویسی ژنتیک و تشریح ساختار الگوریتمهای ژنتیک

    بررسی برنامه نویسی ژنتیک و تشریح ساختار الگوریتمهای ژنتیک الگوریتم ژنتیک پردازش تکاملی برنامه نویسی ژنتیک ساختار الگوریتمهای ژنتیک بررسی برنامه نویسی ژنتیک و تشریح ساختار الگوریتمهای ژنتیک دانلود مقاله برنامه نویسی ژنتیک دانلود مقالات کامپیوتر دانلود مقالات هوش مصنوعی…

  • مطالعه اثر زایل شدن مبنای حق خیار بر اسقاط خیار

    مطالعه اثر زایل شدن مبنای حق خیار بر اسقاط خیار شرط سقوط خیارات زوال مبنای خیارات مبانی خیارات از منظر فقها مبنای خیارات در حقوق ایران اصل قابل اسقاط بودن خیارات مبنای خیارات در تمامی اقسام حق فسخ زوال مبنای…

  • پروپوزال تعیین سطح سیستم گردشگری روستایی با روش پتانسیل اکوتوریستی

    پروپوزال تعیین سطح سیستم گردشگری روستایی با روش پتانسیل اکوتوریستی کلمات کلیدی : گردشگری روستایی گردشگری روستایی در ایران پروپوزال گردشگری روستایی وضعیت گردشگری روستایی در ایران سطح بندی نظام گردشگری روستایی سطح بندی روستاهای هدف گردشگری سطح بندی نظام…

  • داده کاوی،مدل سازی داده ها و مراحل فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها

    داده کاوی،مدل سازی داده ها و مراحل فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها داده کاوی اکتشاف دانش مدل سازی داده ها فرایند کشف دانش از پایگاه داده ها داده کاوی،مدل سازی داده ها و مراحل فرایند کشف دانش از…

  • بررسی سیستم ترمزهای بادی

    بررسی سیستم ترمزهای بادی دانلود پایان نامه سیستم ترمز دانلود پایان نامه سیستم ترمز بادی دانلود پایان نامه سیستم ترمز پنوماتیکی بررسی سیستم ترمزهای بادی اصول سیستم ترمز پنوماتیکی دانلود پایان نامه مکانیک ماشین دانلود پایان نامه مهندسی مکانیک ماشین…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری زناشویی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری زناشویی مبانی نظری پرخاشگری زناشویی پیشینه پرخاشگری زناشویی دانلود مبانی نظری پرخاشگری زناشویی پیشینه تحقیق پرخاشگری زناشویی ادبیات نظری پرخاشگری زناشویی فصل دوم پایان نامه پرخاشگری زناشویی مبانی نظری و پیشینه تحقیق پرخاشگری زناشویی…

  • بررسی اولویت بندی استراتژیهای مدیریت دانش در سازمان

    بررسی اولویت بندی استراتژیهای مدیریت دانش در سازمان تکنیک دیماتل تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای استراتژی های مدیریت دانش پایان نامه رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش پایان نامه اولویت‌بندی استراتژی های مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در شهرداری تهران…

  • بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب

    بررسی افزایش مطالبات معوق انواع بانکها و ارائه راه حلهای مناسب پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر در ایجاد مطالبات معوق راهکارهای مناسب برای وصول مطالبات بانکی مطالبات معوق بانکی علل ایجاد مطالبات معوق بانکی مطالبات معوق بانکی از نگاه…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن

    پروپوزال و طرح تفصیلی شناسایی نقاط مساله ساز سازمان و ارائه مدلی جامع برای ارزیابی پیاده سازی ERP در آن پروپوزال erp پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمانی پروپوزال عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP…

  • دانلودکارآموزی - شرکت فروررایان 112 ص

    دانلودکارآموزی - شرکت فروررایان 112 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی - شرکت فروررایان 112 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی - شرکت فروررایان 112 ص فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 107 حجم : 68 مگابایت به…

  • حق اشتغال و حقوق کار مهاجرین خارجی در ایران و اسناد بین المللی

    حق اشتغال و حقوق کار مهاجرین خارجی در ایران و اسناد بین المللی حق اشتغال اتباع بیگانه قانون کار ایران حقوق کار اتباع بیگانه سازمان بین المللی کار حق اشتغال مهاجرین خارجی در ایران حق اشتغال مهاجرین خارجی در اسناد…

  • بررسی تكامل وب در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات

    بررسی تكامل وب در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات وب موتورهای جستجوگر راهنماهای جستجوگر دانلود مقاله بررسی تكامل وب در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شبکه های اجتماعی مبانی نظری شبکه های اجتماعی پیشینه تحقیق شبکه های اجتماعی پیشینه داخلی شبکه های اجتماعی پیشینه خارجی شبکه های اجتماعی…

  • پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان

    پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد و دستاوردهای آن در اقتصاد کلان مدلهاي اقتصادی كلاسيك جديد نظریه های اقتصادی كلاسيك جديد ساختار مدلهاي كلاسيك جديد…

  • جزوه مطالعات انتقادی ارتباطات تاریخ و نظریه در آمریکا نوشته هانو هارت ترجمه دکتر سید محمد دادگران

    جزوه مطالعات انتقادی ارتباطات تاریخ و نظریه در آمریکا نوشته هانو هارت ترجمه دکتر سید محمد دادگران جزوه درس مطالعات انتقادی دکتر دادگران کتاب مطالعات انتقادی ارتباطات ارتباطات تاریخ و نظریه در آمریکا نوشته هانو هارت ترجمه دکتر سید محمد…

  • جایگاه و تحولات قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف

    جایگاه و تحولات قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف منع محاکمه مجدد قاعده منع رسیدگی مجدد قاعده منع مجازات مضاعف منع محاکمه مجدد پایان نامه قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف تحولات قاعده منع محاکمه و مجازات مضاعف جایگاه قاعده…

  • پروپوزال نقش کمی و کیفی شبکه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی مردم

    پروپوزال نقش کمی و کیفی شبکه های اجتماعی بر مشارکت سیاسی مردم کلمات کلیدی : عوامل موثر بر مشارکت سیاسی مردم شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران تعریف شبکه های اجتماعی اینترنتی تاثير شبکه هاي اجتماعی بر انتخابات ایران تاثیر…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری صفات شخصیت

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری صفات شخصیت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه صفات شخصیت مبانی نظری صفات شخصیت پیشینه تحقیق صفات شخصیت پیشینه داخلی صفات شخصیت پیشینه خارجی صفات شخصیت پیشینه پژوهش صفات شخصیت پیشینه نظری…

  • پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی

    پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر روایی و پایایی پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی آلن و مایر پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی پرسشنامه تعهد سازمانی کارکنان…

  • پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر

    پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر پاورپوینت بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر بررسی معماری کتابخانه اسکندریه مصر معماری کتابخانه اسکندریه مصر کتابخانه جدید اسکندریه معماری وطراحی کتابخانه جدید اسکندریه كتابخانه مدرن اسكندريه ساختمان های کتابخانه اسكندريه رفتن به سایت اصلی…

  • استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

    استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM اهمیت ولزوم اجرای CRM مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری مزایای CRM…

  • وقف اوراق بهادار

    وقف اوراق بهادار وقف اوراق بهادار امکان سنجی وقف سهام شرکت‌ها امکان سنجی وقف اوراق سهام امکان سنجی وقف اوراق قرضه تأمین مالی وقف با استفاده از اوراق بهادار اسلامی تأمین مالی وقف با استفاده از صکوک پایان نامه وقف…

  • پاورپوینت سهم الشرکه در شرکت های تعاونی

    پاورپوینت سهم الشرکه در شرکت های تعاونی انتقال قهری سهم الشركه ماهیت حقوقی سهم الشركه انتقال قراردادی سهم الشركه انتقال اختیاری سهم الشركه حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پاورپوینت حقوق حاکم بر انتقال سهم الشرکه پاورپوینت انتقال سهم الشرکه…

  • بررسی تطبیقی خسارت ناشی از نقض قرارداد و شیوه جبران آن

    بررسی تطبیقی خسارت ناشی از نقض قرارداد و شیوه جبران آن شیوه جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق بین الملل جبران خسارت در حقوق مدنی روشهای جبران خسارت در بیع بین الملل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مواد مخدر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مواد مخدر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مواد مخدر مبانی نظری مواد مخدر پیشینه تحقیق مواد مخدر پیشینه داخلی مواد مخدر پیشینه خارجی مواد مخدر پیشینه پژوهش مواد مخدر پیشینه نظری مواد مخدر…